Grupo AIA incorpora Javier Polo Escriña com a nou CEO

Grupo AIA, empresa pionera en solucions d'Intel·ligència Artificial (IA) a Espanya per al mercat B2B, ha anunciat el nomenament de Javier Polo, enginyer aeronàutic, com a nou CEO. Aquest moviment estratègic té com a objectiu accelerar el creixement de la companyia i enfortir la seva posició com a referent al mercat global de solucions tecnològiques basades en Intel·ligència Artificial

Publicado en Sant Cugat del Vallès el en Cataluña por

Fotografia Javier Polo Escriña

Javier Polo aporta a Grupo AIA una trajectòria consolidada d'èxit al sector de la tecnologia B2B. Va ser CEO de la primera empresa de tecnologia adquirida per Meta a Espanya i és conseller i senior advisor de múltiples empreses de tecnologia en sectors capdavanters com Cloud, Ciberseguretat i Telecomunicacions. Al llarg de la seva carrera, Javier Polo ha demostrat la seva capacitat per accelerar el creixement d'empreses tecnològiques dins i fora d'Espanya.

Sota el lideratge de Polo, Grupo AIA es concentrarà en enfortir la seva posició com a líder al mercat de solucions IA per a empreses, focalitzant el creixement en sectors d'alt potencial i expandint el dossier de productes i serveis. La incorporació de Polo com a CEO de Grupo AIA reforça encara més el compromís de l'empresa amb la innovació i el lideratge al sector de la IA.

"Estic orgullós de començar aquesta etapa amb Grupo AIA en aquest moment de la seva trajectòria" ha afirmat el nou CEO. Javier Polo també ha declarat que "És un privilegi dirigir una empresa capdavantera en innovació i compromesa amb l'avenç de la Intel·ligència Artificial. Al costat del gran equip de Grupo AIA accelerarem el nostre creixement i portarem al mercat noves solucions transformadores basades en IA".

Per la seva banda, Regina Llopis, presidenta i fundadora de Grupo AIA, ha donat la benvinguda al nou executiu i ha assegurat que "L'experiència i el lideratge de Javier Polo seran fonamentals per obrir una nova etapa a la companyia que ens permeti seguir impulsant el creixement i la innovació. Tenim el repte d'incorporar Intel·ligència Artificial a totes les empreses que vulguin accelerar el seu creixement transformant la seva capacitat d'execució, millorant l'impacte dels seus productes i serveis i enriquint les relacions amb els seus clients."

Sobre Grupo AIA
Grupo AIA és una empresa pionera en el desenvolupament de la Intel·ligència Artificial des de fa 35 anys. Amb múltiples algoritmes patentats i amb clients de primera línia en sectors líders, Grupo AIA se centra a desenvolupar solucions personalitzades per afrontar problemàtiques d'alt impacte en el creixement i el compte de resultats de les empreses capdavanteres del seu sector. Grupo AIA compta amb un equip format per més de 50 professionals de primer nivell que combina profund expertise sectorial, científics de dades i enginyers de software. Grupo AIA té oficines a Espanya (Barcelona i Madrid) i als Estats Units (Washington i San Francisco). Entre els seus clients hi ha organitzacions líders en sectors de Finances, Energia, Retail, Biotech/Farma i Aeroespacial.

Sobre Regina Llopis
Regina Llopis és llicenciada en Matemàtiques amb alts honors per la Universitat de Maryland i doctora en Matemàtiques aplicades a la Intel·ligència Artificial per la Universitat de Berkeley a Califòrnia. Compta amb una llarga trajectòria com a docent i com a responsable d'equips multinacionals globals sobre enginyeria de software. Ha presidit o format part de Consells Assessors i d'Administració de nombroses empreses i institucions vinculades a la tecnologia i el coneixement, com ara el Departament de Física de l’Oxford University i el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats. Va fundar Grupo AIA el 1988 i des de llavors ha exercit funcions de directora general i actualment n’és la presidenta. També està fortament compromesa amb l'ecosistema empresarial i inversor i, especialment, el que promou emprenedores en tecnologia (STEAM). És cofundadora i presidenta honorària de WA4STEAM i ha estat membre de la Junta Directiva d'International Women's Forum Spain (IWF).

MARC REDORTA

CONTENTS AND MORE