Entrega de premis del concurs “A l’Esport, Bon Rotllet

L’amistat, el companyerisme i la tolerància a l’esport han estat premiades al concurs del Bon Rotllet

Publicado en Catalunya el en Educación, Cataluña, Otros deportes, Premios por

Fotografia Entrega dels premis - Guanyadors

El dissabte 22 de novembre, va tenir lloc l'acte de lliurament de premis del Concurs del Bon Rotllet de La Selva, a les instal·lacions Wala de Girona. Els 6 equips guanyadors van rebre els seus premis de mans de Xavier Albertí, gerent de La Selva.

Fomentar valors com l’amistat, el companyerisme o la tolerància a l’esport han estat els eixos principals d’aquesta iniciativa, impulsada per la marca d’alta xarcuteria “La Selva”, que ha tingut com a finalitat principal premiar aquells concursants que han aconseguit transmetre d’una manera creativa i original el “bon rotllet” existent dins el seu equip.

La dinàmica per participar en el concurs consistia a enregistrar un vídeo demostrant el “bon rotllet” que respira el grup o l’esportista, en qualsevol disciplina d’esport i publicar-lo a www.bonrotllet.cat o a l’aplicació del seu Facebook. A part dels tres vídeos més votats, també es van premiar tres categories addicionals pels vídeos que transmetien millor els valors del bon rotllet, el més original i el que mostrava més esperit de superació.

A més, el concurs també ha comptat amb un decàleg amb les 10 regles que tot esportista ha de tenir present per mantenir un joc amb igualtat de condicions com “tothom té dret a jugar”, “som amics, no rivals” o “saluda abans i després dels partits”.

Conclou així un Concurs que ha aconseguit reunir més de 208.000 visites a www.bonrotllet.cat, 111 vídeos participants i més de 36.000 vots. Equips, familiars i amics s'han bolcat a recolzar-se en aquesta experiència, convertint en real l'esperit d'aquesta campanya: A l'esport, bon rotllet.

La Selva - A l'Esport bon rotllet